رتبه برتر خبرنگار شبستان در جشنواره رسانه ای ابوذر آران و بیدگل

رتبه برتر نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر شهرستان آران و بیدگل به خبرنگار خبرگزاری شبستان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، آیین اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر شهرستان آران و بیدگل در سالن چهارم دی فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور دکتر سعید امیر کاوه عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیمای قم، محسن صانعی شهردار، حسین ناظمی رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل و جمعی از مسئولان محلی و مدیران روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد، برگزیدگان جشنواره در بخش های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

 

بر اساس رای داوران این جشنواره، «امیرحسین اکبری نژاد» از رسانه «اهل حسین آبادم» در بخش ساخت کلیپ رتبه برتر را به خود اختصاص داد و  «روح اله باقری» خبرنگار «خبرگزاری شبستان» در بخش بیشترین کارکرد انتشار اخبار کمّی و کیفی موفق به کسب رتبه برتر شد.

 

همچنین در بخش ساخت کلیپ های محتوایی در فضای مجازی «سید شهاب مرتضوی» فعال فضای مجازی عنوان برتر را به خود اختصاص داد و «مجید صباغیان» خبرنگار صدا و سیما به عنوان خبرنگار برتر در حوزه گزارش تصویری خبری انتخاب و معرفی شد.

 

نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای «ابوذر» شهرستان آران و بیدگل با مشارکت شهرداری، کانون بسیج رسانه، روابط عمومی و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در آبان ماه جاری برگزار شد.

کد خبر 1237946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha