اختصاص یارانه خرید برای خریداران کتاب در استان سمنان

فلاح لاله زاری از دوستداران کتاب و کتابخوانی خواست تا با مراجعه به سامانه، برای خرید کتاب از یک میلیون ریال یارانه کتاب بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان,فرشید فلاح لاله زاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  طرح خرید کتاب و اختصاص یارانه برای خریداران کتاب در کل کشور در حال اجرا است گفت: در این راستا سامانه آنلاین فروش کتاب از کتابفروشی ها فعال شده و در طول سال یارانه ای برای آن در نظر گرفته می شود که فرد می تواند کتاب موردنظرش را خریداری کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه بازدید و خرید از «سامانه خرید از کتابفروشی» به صورت ۲۴ ساعته و غیرحضوری است  اظهارداشت:به هر کُدملی که سیم‌کارت تلفن همراه به نام آن ثبت شده باشد، مبلغ یک ‌میلیون ریال یارانه کتاب تعلق می‌گیرد.

 

 وی هدف از راه اندازی «سامانه خرید از کتابفروشی» را گسترش ویترین کتابفروشی‌ها به صورت دائمی عنوان کردوافزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب های مورد نظر خود را در سامانه جست و جو و خریداری کنند.

 

فلاح لاله زاری با اشاره به اینکه تلاش برای توسعه کتاب و ترویج کتابخوانی ماندگار و ثمربخش است ، ادامه داد: باید بتوانیم این کار را در جامعه نهادینه کنیم‌.

 

کد خبر 1237970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha