آموزش قرآن باید با جذابیت همراه باشد

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید بر ایجاد انگیزه و جذابیت در آموزش قرآن، گفت: همه ما باید مروج مسائل دین و قرآن باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر سه شنبه(15 آذرماه) در دیدار با فعالان و دست اندرکاران امور قرآنی آموزش و پرورش استان که به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز برگزار شد، مسائل مربوط به آموزش و پرورش و حوزه تعلیم و تربیت را اولویت اول این دفتر در بخش فعالیت‌های عمومی عنوان کرد و خواستار برگزاری نشست‌های گفتگو محور و هم اندیشی برای فرهنگیان و کارکنان شد.

 

 نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ذی نفعان و مخاطبان آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنان، توجه به قرآن را یک ضرورت دانست و گفت: مسئولان و دست اندرکاران امر باید در این حوزه ایجاد انگیزه نموده و آموزش قرآن با جذابیت همراه شود.

 

وی با تاکید بر اینکه جذابیت در آموزش قرآن تنها به عهده معلمان دینی و قرآن نیست و همه معلمان و دست‌اندرکاران باید پای کار باشند، گفت: در بخش مادی و معنوی موضوع باید تلاش نموده و همه مروج قرآن و دین باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به طرح‌های متعدد، اقدامات و خروجی برنامه‌ها، گفت: در اجرای برنامه‌ها، آنچه مهم است تاثیرگذاری طرح‌ها است.

 

 وی هم چنین با اشاره به ضرورت بیان واقعیت‌های جامعه برای مردم، به فلسفه وجودی انجمن های اولیاء و مربیان مدارس پرداخت و گفت: آموزش و پرورش می‌تواند از طریق این بستر بر خانواده‌ها تاثیرگذاری داشته باشد.

کد خبر 1237973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha