دانشجویان بهترین قشرهای تبیین کننده دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

آیت الله علما، گفت: دشمنان ما با اصل انقلاب مخالف اند لذا دانشجویان یکی از بهترین قشرهای تبیین کننده دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، به مناسبت روز دانشجو امروز سه شنبه ۱۵ آذر ماه دانشجویان بسیجی با آیت‌الله علما،دیدار و گفتگو کردند،گفت: امام راحل(ره) فرمود:دوقشر حوزه و دانشگاه باید مملکت را اداره کنند، زیرا پیوند بین علم و دین باعث رونق و موفقیت کشور می شود.  

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، افزود: دانشجویان باید بدانند، هیچگاه نظرات و طرح های علمی آن ها در پیشرفت کشور فراموش نخواهد شد و مسوولان طراز اول ما به فکر آن ها بوده اندو دانشجویان ما بدانند هیچگاه تنها نبوده اند. 

 

وی خاطر نشان کرد: آمریکا با صنعت موشکی ما ، پیشرفت های بی نظیر کشور ما مخالفتی ندارد، آن ها با اصل انقلاب مخالف هستند، لذا دانشجویان یکی از بهترین قشرهای تبیین کننده دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند. 

آیت الله علما، اظهار کرد: مسئولان برای شنیدن سخنان دانشجویان و دانشگاهیان وقت بگذارند، و باید به فکر آینده جوانان و دانشجویان باشند، دانشجوی ما شغل، ازدواج ، مسکن و آینده ای تضمین شده می خواهد و این از اصول بدیهی و قانونی کشور و حق طبیعی آن ها است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، تصریح کرد: دانشجویان باید در کنار درس و تحصیل ، اصول زندگی و بصیرت سیاسی را بیاموزند ، زیرا اگر دانشجوی ما مدرک بالای علمی را گرفت ، اما زندگی و ازدواج ناموفقی داشته باشد ره به موفقیت نبرده، لذا  باید در کنار تحصیل علم ، سبک زندگی را هم بیاموزند و بر اساس این روش پیش روند، زیرا فرهنگ ما بسیار غنی و پر بار می باشد و این غنای فرهنگی را باید صادر کنیم ، زیرا فرهنگ غنی ما، دارای سلامت الهی و سنتی است. 

وی گفت: ۱۶ آذر روز دانشجو یادآور حفظ روحیه استکبار ستیزی است و در دهه چهارم پیشرفت انقلاب اسلامی دانشجویان با خلاقیت و تلاش استکبار جهانی را به هراس واداشته اند لذا دانشجو باید دشمن را همانطور که در دوران طاغوت شناخت، بشناسد و امروز نیز دشمن‌شناسی را در دستور کار خود قرار دهد.

 

گفتنی است: دانشجویان حاضر در جلسه از دانشگاه های رازی، فرهنگیان ، علوم پزشکی ، علوم قرآنی ، صنعتی ، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بودند ،دیدگاه های خود را پیرامون مسائل مختلف بیان داشتند.

کد خبر 1237974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha