برگزاری کنگره میرزا کوچک با زبان هنر و رویکردهای مبتکرانه، کاری بزرگ بود

سعید جلیلی در جوار مزار میرزاکوچک در سلیمانداراب، کنگره شهید میرزا کوچک که با زبان هنر و رویکردهای مبتکرانه و هنرمندانه برگزار شد را کاری بزرگ عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ سعید جلیلی روز گذشته (دوشنبه ۱۴ آذر) در نشست آغاز به کار عهدواره هنری رسانه‌ای جنگل در آرامگاه میرزا کوچک واقع در سلیمانداراب رشت از برگزاری کنگره میرزا کوچک قدردانی کرد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه آنچه که می تواند حافظه تاریخی یک ملت را ماندگار کند، هنر است تاکید کرد: کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک که با زبان هنر و رویکردهای مبتکرانه و خلاقانه برگزار شد، کاری بزرگ است که به هویت کشور و ملت کمک می کند.

 

گفتنی است، کنگره بین‌المللی شهید میرزا کوچک با ۷۰ رویداد فرهنگی و هنری و برگزاری سه اجلاسیه تهران، قم و رشت همراه بود که اجلاسیه پایانی آن در رشت پنج‌شنبه(۱۰ آذر) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار مرکزی برگزار شد. عهدواره هنری رسانه‌ای جنگل از برنامه‌های این کنگره بین‌المللی است که روز گذشته با حضور سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در مزار میرزاکوچک در سلیمانداراب آغاز به کار کرد.

 

 

کد خبر 1238005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha