عضو کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل برگزیده جشنواره ملی مالک اشتر شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل از انتخاب بانوی فعال این کانون به عنوان بسیجی برگزیده جشنواره کشوری مالک اشتر بسیج در استان اصفهان خبر داد.

مرتضی حنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: فاطمه سادات عباس زاده آرانی از بانوان فعال عضو کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل به عنوان بسیجی برگزیده استانی در هفتمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج معرفی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل افزود: این بانوی فعال فرهنگی ضمن شرکت در این نمایشگاه اخیرا به دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی هم نایل آمد.

 

حنایی ادامه داد: فاطمه سادات عباس زاده آرانی بسیجی برگزیده و مسئول تعاونی طوبی نگار هلال آران و بیدگل است که در عرصه های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی فعالیت دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل ادامه داد: شرکت تعاونی طوبا نگار هلال با مسئولیت وی، در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب  رتبه برتر در بین تعاونی های پایگاه های بسیج سراسر استان اصفهان شد و فاطمه سادات عباس زاده به عنوان بسیجی الگو در اقتاد مقاومتی  معرفی شد. 

 

 

حنایی ادامه داد: شرکت تعاونی طوبا نگار هلال با هدف خدمت به قشر محروم و زنان خانه دار تاسیس شده و به صورت مستقیم محولات تولیدات خانگی و بهداشتی را به فروش می رساند. این مجموعه با همدلی و تلاش و پشتکار اعضای و تبلیغات موثر به فعالیت خود ادامه می دهد.

کد خبر 1238033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha