بیان واقعیت‌ها در برابر اخبار جعلی وظیفه همگانی است

رضایی‌پور گفت: در شرایط کنونی، بیان واقعیت‌ها در برابر اخبار جعلی و آمارهای دروغین، وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، عنایت رضایی‌پور امروز(سه‌شنبه، ۱۵ آذر) در محفل انس و الفت ۱۴۰۱ و نشست با وابستگان و خانواده‌های نیروهای مسلح این شهرستان، اظهارکرد: دشمنان از استقلال و ایران مستقل و قوی وحشت دارند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه دشمنان در طول دهه اول انقلاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرده و ۴۰ کودتا بر علیه ما داشته و ۱۷ هزار شهید ترور، نمونه‌ای از دشمنی‌های آنان با ملت ما است، تصریح‌کرد: تمام خباثت‌ها و توطئه‌های دشمنان از خوی استعماری‌شان نشات می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه بهانه‌‌های جبهه استکبار جهانی غارت منابع کشورهای دیگر است و باید از تاریخ درس گرفت، افزود: فشار دشمنان در گذشته همواره باعث انسجام و وحدت مردم شده است.

 

رضایی‌پور به تلاش دشمنان در سیاه‌نمایی وضعیت جامعه و پوشاندن دستاوردهای علمی کشور اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین امروز وظیفه همگانی به ویژه وظیفه نهادهای فرهنگی است.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشور و ملت ایران اسلامی بر لزوم افزایش بصیرت و آگاهی جامعه در عصر کنونی تاکید کرد.

 

وی با بیان‌اینکه آنانی که به بیماران رحم نکرده و راه ورود دارو به کشور را سد می‌کنند و مشوق آشوبگران و خودروهای امدادی هستند؛ هرگز رفاه، آسایش و امنیت مردم را نمی‌خواهند، گفت: در شرایط کنونی، بیان واقعیت‌ها در برابر اخبار جعلی و آمارهای دروغین، وظیفه همگانی است.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه دشمن زبون‌تر و عاجزتر از هر زمان دیگری است، افزود: سرنوشت کشورهای محتاج به غرب انحطاط و نابودی است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه متاسفانه برخی به راحتی از طریق فضای مجازی گول خورده و هر بازی روانی و دروغی را باور می‌کنند، ادامه داد: شبکه‌های تروریستی امروز به صراحت با رهبران گروه‌های تجزیه طلب مصاحبه کرده و بر طبل تجزیه طلبی می‌کوبند.

 

رضایی‌پور به انسجام امروز حاکمیت و مسئولان و همت برای حل مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: عملیات صادرات نفت و رصد وضعیت جامعه و دورخیز بلند جهت رفع نواقص و مشکلات و حکمرانی مردمی نوید یک آینده روشن و امیدبخش را به ملت بزرگ ایران می‌دهد.

کد خبر 1238039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha