کمک بلاعوض ۷۰ میلیارد ریالی هلال احمر فارس به بیماران نیازمند

درویشی گفت: هلال احمر فارس امسال ۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به بیماران نیازمند استان اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حسین درویشی، امروز سه شنبه (15 آذر) از کمک هلال احمر فارس به بیماران نیازمند استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: هلال احمر فارس امسال 70 میلیارد ریال کمک بلاعوض به بیماران نیازمند استان اختصاص داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس ادامه داد: این مبلغ به عنوان  کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند استان در 2 حوزه پرداخت هزینه‌ های درمانی و تسهیلات و وام ارائه شد.

وی با تاکید بر اتکا بر خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر اظهار کرد: باید با اتکای به این خدمات، رسالت خود را تداوم دهیم و به بیمارانی که برای هزینه‌ های درمانی خود مشکل دارند تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام چهار درصد از طریق بانک عامل پرداخت می کنیم.

درویشی ادامه داد: این کمک هزینه ها شامل افرادی است که شرایط مالی مناسبی ندارند و در انتظار کمک‌ های خیرین و نیکوکاران هستند و با ارائه پرونده پزشکی و فاکتور‌های خرید دارو، گواهی تشخیصی از پزشک متخصص معالج و مدارک هویتی به آنها ارائه می شود.

وی اعلام کرد: سال گذشته بیش از هشت هزار پرونده درمانی تشکیل و بیش از 80 میلیارد ریال کمک درمانی به بیماران نیازمند توسط جمعیت هلال احمر استان ارائه شد.

 

درویشی از تشکیل 26 بانک امانات تجهیزات پزشکی در سطح شعب هلال احمر فارس هم خبر داد و گفت: برای نگهداری از اقلام و تجهیزات پزشکی بدون استفاده مردم نوع دوست و خیر فارس که علاقمند به وقف آنها هستند، آمادگی داریم که آنها را نگهداری کرده و به بیماران نیازمند به صورت رایگان امانت دهیم.

کد خبر 1238045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha