کشف ۱۶ دستگاه ماینر قاچاق در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل، از کشف ۱۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یکی از مزارع حاشیه شهرستان آران و بیدگل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی، ابتدا از صحت خبر مطمئن و پس از هماهنگی و کسب دستور از دادستان دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

 

هاشمی زاده ادامه داد: در بازرسی از مکان مورد نظر، ۱۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف و ماینرهای مذکور به همراه یک نفر متهم به کلانتری تحویل شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: کارشناسان پس از بررسی، ارزش ماینر‎‌های کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 

هاشمی زاده تصریح کرد: فعالیت غیرمجاز تولید کننده ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق رسانی می‌شود؛ لذا از شهروندان تقاضا داریم هرگونه اخباری در این زمینه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

کد خبر 1238059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha