پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به خانواده سردار شهید ارجمند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت فرزند سردار شهید ارجمند را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، در پی درگذشت سید عظیم ارجمند فرزند سردار شهید سید عبد الصالح ارجمند در محور شهرستان دیلم استان بوشهر بر اثر سانحه تصادف، حجت الاسلام سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی این مصیبت را به خانواده این سردار شهید کهگیلویه و بویراحمدی تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

خانواده محترم سردار شهید سید عبدالصالح ارجمند

با نهایت تاثر و تاسف با خبر شدیم در ایام حزن و اندوه فاطمیه، مهندس سید عظیم ارجمند، یادگار ارزشمند سردار شهید سید عبدالصالح ارجمند، در سانحه دلخراش تصادف، دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود و پدر گرانقدر شهیدش شتافت.

ضمن عرض همدردی، این ضایعه جانکاه و مصیبت جانسوز را خدمت شما خانواده معزز شهید، عموم بستگان، اقارب و سادات جلیل القدر امامزاده یحیی علیه‌السلام تسلیت عرض می‌نمایم.

پروردگار متعال روح ایشان را قرین رحمت و مغفرت خویش گرداند و با مادر شهیده اش حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها و پدر شهیدش محشور گرداند و به همه منسوبین و بازماندگان صبر، اجر و سلامتی عنایت نماید.

سید جواد خاضع
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

گفتنی است،

سید عظیم ارجمند از کارکنان وزارت نفت و از ورزشکاران خوش اخلاق رشته فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد(شهرستان کهگیلویه) بود.
 
 
 
 
کد خبر 1238185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha