دانشگاه و دانشجویان نقطه امید و اتکای ملت ایران هستند

در پیام تبریک زیویار به مناسبت روز دانشجو آمده است: دانشگاه و دانشجو، چشم چراغ و نقطه امید و اتکای ملت ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، فرهاد زیویار، با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است:

 

دانشگاه و دانشجویان نقطه امید و اتکای ملت ایران هستند، دانشجویان و دانش پژوهان همواره و همگام با مردم غیرتمند ایران اسلامی پرچمدار استقلال طلبی و سعادتمندی این سرزمین بوده اند همچنان که در ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۳۲ در برابر استکبار، رسالت تاریخی خود را ایفا کردند.

 

دانشجو سرمایه بالقوه کشور است که به زودی مبدل به ظرفیت های بالفعل شده و چرخ توسعه را به گردش در می آورد، جمهوری اسلامی ایران در توسعه دانشگاه و ایجاد فرصت برای جوانان جهت حضور در دانشگاه «به شهادت تاریخ هزاران ساله» موفق ترین نظام بوده و خصوصا ایجاد شرایط و محیط امن برای تحصیلات زنان پس از انقلاب اسلامی، باعث شده است ایران در زمینه تحصیلات دانشگاهی زنان، از پیشروترین کشورهای جهان باشد.

 

دانشگاه و دانشجو، چشم چراغ و نقطه امید و اتکای ملت ایران است که این مهم برای کشورهای استعماری و بد خواهان ملت ایران قابل تحمل نیست بنابراین همواره با انواع و اقسام دسیسه ها بدنبال ایجاد حاشیه و انحراف دانشجو از رسالت علمی و انقلابی خود بوده و سعی در برهم زدن تمرکز دانشجویان از شکوفایی علمی و تعالی معنوی دارند.

 

فتنه اخیر که در واقع جنگی تمام عیار برای ایجاد بلوا و انشقاق و در نهایت جنگ و تجزیه کشور بود شاهد این مدعا است.

 

هستی بر مدار عقل و معنویت در طواف می باشد و آینده بشریت از آن علم و تهذیب توامان است، شما ( دانشجویان) عزیزان آینده این مرز و بوم بوده و مدیریت ارکان ملت در آینده متعلق به شماست.

 

تهذیب و علم ۲ بال پرواز دانشجو بوده و بدخواهان دقیقا بدنبال اختلال در بعد علمی و همچنین بعد اخلاقی دانشجویان هستند تا دانشجو اولا از نظر آموزش و علمی تهی باشد و ثانیا از نظر اخلاقی، آلوده به رذائل اخلاقی باشد، در حالیکه جمهوری اسلامی منادی علم و تهذیب با هم بوده و هست.

 

اینجانب که خود را متعلق به جامعه دانشگاهی دانسته یا بقولی خود را همچنان دانشجویی در شمار شما عزیزان می دانم ، فرا رسیدن روز دانشجو را به دانشجویان، دانشگاهیان و فعالان جامعه علمی تبریک عرض کرده و یقین دارم، آینده متعلق به ملت مسلمان ایران و فرزندانش می باشد.

کد خبر 1238196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha