۱۶ آذر متعلق به دانشجوی ضد آمریکاست/ صف معترضین از صف اغتشاشگران جداست

سردار ملک شاهکوهی با بیان اینکه ۱۶ آذر متعلق به دانشجوی ضد آمریکاست، گفت: دانشجویان فرهیخته جامعه هستند و آینده کشور متعلق به آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز (چهارشنبه 16 آذر) در مراسم گرامیداشت روز دانشجوی دانشگاه آزاد گرگان گفت: ۱۶ آذر سالروز تولد شعار کلیدی «مرگ بر آمریکاست» و اگر کسی بگوید این شعار صرفا متعلق به ایام انقلاب اسلامی است نشان می دهد فلسفه ۱۶ آذر سال ۳۲ و روز دانشجو را نمی داند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه ۱۶ آذر متعلق به دانشجوی ضد آمریکاست، افزود: دانشجویان فرهیخته جامعه هستند و آینده کشور متعلق به آنهاست، اما دشمنان ما با ایران قوی مخالف هستند و می خواهند کشوری تکه تکه را به نسل آینده تحویل دهند.

 

وی ادامه داد: در قائله اخیر صف معترضین از صف اغتشاشگران جدا شد و مسئولان پای صحبت معترضین و منتقدین نشستند اما برخی فضای کشور را با خشونت متشنج کردند.

 

ملک شاهکوهی با اشاره به متفاوت بودن اعتراض و اغتشاش، گفت: اعتراض و نقد حق همه است، اما اینکه کسی با سلاح سرد یا گرم به خیابان بیاید، اماکن عمومی را به آتش بکشد و زندگی عادی مردم را دچار خلل کند عین اغتشاش است.

 

وی اظهارداشت: آمریکایی ها بر اساس سند امنیت ملی خود در سال ۲۰۲۲ به دنبال ایجاد نقشه شومی بودند که در عراق، سوریه و لیبی اجرا کردند تا حرکت جهادی و پیشران دولت جدید را متوقف کنند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در ۷۵ روز اخیر، گلستان جزو امن ترین استان های کشور بود، افزود: این امنیت را مدیون بصیرت و آگاهی مردمی هستیم که با دشمنان همراهی نکردند و نقشه ایادی استکبار را خنثی کردند.

 

وی گفت: در فتنه اخیر یکی از اهداف دشمن تعطیل شدن دانشگاه ها بود اما همراه نبودن دانشجویان با دشمن، این جنگ شناختی را با شکست مواجه کرد و عوامل سیا در میانه اغتشاشات، شکست آن را به دولتمردان آمریکا اعلام کردند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1238198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha