ضرورت بهره گیری از نظرات نخبگان در ارتقای مأموریت بسیج

منزوی با بیان اینکه از نظرات نخبگان در ارتقای مأموریت بسیج بهره گیری کنیم، گفت: بسیج ادارات کمک کننده به مدیران و ماموریت های سازمان هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مصطفی منزوی در جمع کارکنان بسیجی سرپرستی شعب بانک سپه استان گیلان با بیان اینکه همه ما زیر چتر بسیج جمع شده ایم و این بسیار ارزشمند است، گفت: بسیج ادارات از اقشار تاثیرگذار بسیج محور هستند و داشتن روحیه جهادی  و تلاش برای حل مشکلات مردم شاخصه اصلی کارمندان بسیجی است.


فرمانده حوزه ادارات کل و جانشین سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه برای جذب حداکثری در بسیج تلاش کنیم، افزود: بسیج ادارات کمک کننده به مدیران و ماموریت های سازمان هاست و ما بایستی تمام تلاش خود را معطوف جذب نخبگان ادارات در بسیج کنیم.


منزوی با بیان اینکه از نظرات نخبگان در ارتقای مأموریت بسیج بهره گیری کنیم، تصریح کرد: اردوهای جهادی ادارات کل در شهرستان ها در قالب میزهای خدمت جهادی بسیار مهم، اثرگذار و ضروری است.


جانشین سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مطالعه خودمان را با عملکرد امامین انقلاب و شهدا بسنجیم، اذعان کرد: اخلاق عملی آن چیزی است که در سیره شهدا می توان دید و خواندن وصیت نامه شهدای مدافع حرم به همه توصیه می شود چرا که راه شهدا ،معنویت است و از این رو باید وصیت نامه شهدا  را بخوانیم  و ازآن درس عبرت بگیریم.


منزوی تاکید کرد: باید با روحیه بسیجی و کار مضاعف در مسیر رفع مشکلات و ایجاد گشایش حرکت کنیم.






 

کد خبر 1238230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha