بیلبوردهای رمضانی« تسکو» در لندن ، برنده «جوایز درام» شد

بیلبوردهای رمضانی تسکو که محصول آژانس تبلیغاتی «بی بی اچ» لندن در ماه رمضان سال جاری بود، برنده بهترین جایزه در رویداد «جوایز درام برای خارج از خانه» شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thedrum»، بیلبوردهای رمضانی تسکو که محصول آژانس تبلیغاتی «بی بی اچ» لندن در ماه رمضان سال جاری بود، برنده بهترین جایزه در رویداد «جوایز درام برای خارج از خانه» شده است.

«جوایز درام برای خارج از خانه» از کمپین‌ها، افراد و شرکت‌هایی که پیشگامان نوآوری، خلاقیت و تعالی در سراسر جهان هستند،قدردانی می کند.

 

آژانس تبلیغاتی «بی بی اچ» لندن در رمضانی گذشته بیلبوردهای تبلیغاتی دیجیتال را که نشان دهنده روزه داری مسلمانان در طول روز و افطار آنها در هنگام غروب آفتاب است، طراحی کرد.

این بیلبوردهای تبلیغاتی که با راه اندازی کمپین «این رمضان با هم» در خیابان های لندن نصب شده بود، شامل بشقاب های خالی در طول روز و پر شدن آنها هنگام غروب آفتاب و لحظه افطار بود.

 

ریاست هیئت داوران «جوایز درام»  امسال را «جاناتان امینز»، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت «امپلیفای» و «لوری جو ترینور باکینگهام» ،مدیر خلاق گروه «دلیورو» بودند.گروهی از بازاریاب‌های ارشد از شرکت های مختلف نیز در میان آنها حضور داشتند.

ماه رمضان یکی از بزرگترین اعیاد برای جامعه مسلمانان است. در بریتانیا، بیش از 4 میلیون مسلمان ماه رمضان را روزه می گیرند.

با توجه به اینکه جامعه مسلمانان اغلب احساس می کنند که در جامعه بریتانیا دیده یا شنیده نمی شوند ، تسکو تصمیم گرفت تا در ماه رمضان سال جاری این اقدام ابتکاری را برای افزایش آگاهی غیرمسلمانان از ارزش ها و سنت های مسلمانان انجام دهد.

کد خبر 1238258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha