طبخ  و توزیع بیش از هزار پرس غذای تبرکی  در بین معلولین بهزیستی کرمانشاه

امامیان،گفت:به همت خادمیاران رضوی سفره اطعام رضوی در ۶ مرکز نگهداری معلولین بهزیستی کرمانشاه ۱۳۰۰پرس غذا توزیع شد.

سید محمدجعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های هفته بهزیستی، گفت: به مناسبت هفته بهزیستی و روز معلول خادمیاران رضوی به دیدار معلولین در ۶ مرکز نگهداری از معلولین بهزیستی رفتند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه ، افزود:طی این برنامه که در فضای شاد و معنوی با اهدای گل و تبرکات رضوی توسط خادمیاران صورت گرفت، سفره اطعام رضوی به نیت سلامتی بیماران در ۶ مرکز فوق پهن شد.

 

وی خاطر نشان کرد: ۱۳۰۰ پرس غذای حضرتی توسط شبکه منطقه ای و محله ای در ۵ آشپزخانه طبخ و بخشی از آن در محل زندگی خانواده های دارای معلول مسکن مهر سجادیه توزیع شده است.

 

امامیان ،تصریح کرد: خادمیاران رضوی در مراکز نگهداری معلولین جهت عیادت و توزیع تبرکات رضوی به مناسبت هفته بهزیستی و روز معلولین حضور پیدا کردند .

 

دبیر کانون های  خدمت رضوی استان کرمانشاه ،با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه، اظهار کرد:  کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده به مناسبت ایام فاطمیه اقدام به برگزاری «پویش ملی نذر مادر» در جهت تهیه لباس گرم برای کودکان محروم کرده است.

 

وی گفت: خیرین و مردم نوعدوست استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۸۴۴۰۶۱ با شناسه واریز ۲۲۰۰۱۱۱۶۶ بنام آستان قدس رضوس واریز و اطلاعات تکمیلی و  فیش واریزی را به ۰۹۳۶۷۲۲۷۱۳۰ عظیمی ارسال کنند.

 

کد خبر 1238269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha