جایگاه ولایت به عنوان عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران باید در هفته بصیرت تبیین شود

حجت الاسلام ملک مکان گفت: جایگاه ولایت به عنوان عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران باید در هفته بصیرت تبیین و ابعاد اشراف رهبر به مسائل مختلف داخلی و خارجی برای مردم و مخاطبین تشریح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسین ملک مکان، امروز چهارشنبه (16 آذر) در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی و هفته «بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت» که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد، با بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) درباره زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) و مسائل آخر الزمان، مواردی نظیر تشابه رفتار زنان به مردان و باالعکس، اکتفا به هم جنس، مرکب رانی زنان، پذیرفتن حرف های انسان های ظالم و رد کردن سخنان انسان های عادل، قتل و غارت مردم، زنا و ربا و... را از نشانه های آخر الزمان و نزدیکی به ظهور آن حضرت دانست و گفت: مطابق بیان نبی مکرم اسلام به رغم فتنه ها و سختی های آخر الزمان نباید از این مسائل ناراحت بود چرا که منافقین و مؤمنین واقعی و غیر واقعی را مشخص می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به هفته «بصیرت و میثاق امت با ولایت»، 2 مراسم یوم الله 9 دی و سالروز شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی را از برنامه های شاخص این هفته دانست و خاطر نشان کرد: از باب دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید این هفته و این برنامه ها را پاس داشت و به نحو احسن برگزار کرد.

وی با یادآوری حماسه یوم الله 9 دی در سال 1388، حضور مردم و محکوم کردن فتنه را از جلوه های ناکام گذاشتن دشمنان توسط مردم خواند و با اشاره به جایگاه ولایت به عنوان عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: جایگاه ولایت به عنوان عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران باید در هفته بصیرت تبیین و ابعاد اشراف رهبر به مسائل مختلف داخلی و خارجی برای مردم و مخاطبین تشریح شود.

حجت الاسلام ملک مکان با اعلام تشکیل 6 کمیته در ستاد بزرگداشت هفته «بصیرت و میثاق امت با ولایت»، کمیته های رسانه و تبلیغات با مسئولیت صدا و سیمای مرکز فارس، فرهنگی و تبیین با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، امنیتی و انتظامی با مسئولیت فرمانداری شیراز، دانشجویی و تبیین با مسئولیت بسیج دانشجویی فارس، شهرستان ها و ادارات کل با مسئولیت استانداری و مدیریت و اجرای مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس را از این کمیته ها دانست و تصریح کرد: هریک از این کمیته ها ادارات زیر مجموعه ای دارد که باید با این اعضا جلساتی تشکیل و برای برگزاری مراسم برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به لزوم زمینه سازی و مقدمه چینی جهت آمادگی اذهان برای ورود به هفته «بصیرت و میثاق امت با ولایت» و برنامه های این هفته، آغاز فعالیت کمیته ها در این راستا را خواستار شد و تصریح کرد: باید از همین امروز برای برنامه های هفته بصیرت آماده شد و اقدامات و هماهنگی ها را شروع کرد و در واقع به پیشواز این هفته رفت.

خاطر نشان می شود، در این جلسه مدیران و مسئولان ادارات، ارگان ها و نهاد ها به بحث و تبادل نظر پیرامون مراسمات هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین مراسم یوم الله 9 دی پرداخته و جهت برگزاری امور این هفته برنامه ریزی های اولیه را انجام دادند.

 

کد خبر 1238314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha