برای تربیت نسل دینی باید به سراغ والدین دانش آموزان برویم|لزوم مسئولیت پذیری مدیران در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید نسبت به رعایت شئونات اسلامی از سوی کارکنان دستگاه تابعه احساس مسئولیت کنند، گفت: مدیران برای تصاحب پست مدیریتی دست و پا می زنند اما در میدان عمل کم کاری هایی را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز(۱۶آذر) در نشست با جمعی از مطالبه گران حوزه عفاف و حجاب ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، مطالبات و شهامت و شجاعت بانوان استان در حوزه عفاف و حجاب را شایسته تحسین دانست و اظهار کرد: مسئولین مربوطه باید در این حوزه پاسخگو باشند.

نماینده ولی فقیه درمازندران به مشکلات برخی از دانش آموزان مدارس استان در بحث مسائل اعتقادی، نماز، احکام، عفاف و حجاب و ... اشاره کرد و گفت: برای تربیت نسل دینی باید به سراغ والدین دانش آموزان برویم.

 

وی با اشاره به کم کاری برخی از مدیران در حوزه عفاف و حجاب، خواستار ورود اصناف برای ساماندهی حوزه پوشاک ویژه بانوان شد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید نسبت به رعایت شئونات اسلامی از سوی کارکنان دستگاه تابعه احساس مسئولیت کنند، گفت: مدیران برای تصاحب پست مدیریتی دست و پا می زنند و هزاران واسطه می گیرند اما در میدان عمل کم کاری هایی مشاهده می شود.

وی خاطرنشان شد:عملکرد دستگاه های اجرایی در بحث عفاف و حجاب باید در سطح جامعه ملموس و مشهود باشد.

کد خبر 1238336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha