الزام دستگاه‌های خدمات‌رسان به ارائه خدمت در شهرهای شیرین شهر و رامین/ ۲۲۰ خانوار از ساکنان منبع آب تا عید نوروز جابه‌جا می‌شوند

خلیلیان، با تأکید بر ضرورت بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری گفت: جابه‌جایی ساکنان منبع آب به یک پروژه یک هزار و ۶۸۰ واحدی صورت می‌پذیرد در مرحله نخست با آماده‌سازی ۲۲۰ واحد تا عید نوروز ۲۲۰ خانوار از این منطقه جابه‌جا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، صادق خلیلیان، امروز چهارشنبه (۱۶ آذر) در هشتمین جلسه شورای مسکن استان، پیرامون مسائل، مشکلات و میزان پیشرفت ۲ پروژه ایجاد مسکن در شهرهای رامین و شیرین شهر اظهار کرد: طرح‌های متنوعی در این مناطق دنبال می‌شود که به صورت نسبی پیشرفت خوبی دارند؛ دستگاه‌های خدمات‌رسان ملزم شدند تا خدمات لازم را به این مناطق ارائه کنند.

 

استاندار خوزستان، با تأکید بر ضرورت بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری، افزود: جابه‌جایی ساکنان منبع آب به یک پروژه یک هزار و ۶۸۰ واحدی صورت می‌پذیرد در مرحله نخست با آماده‌سازی ۲۲۰ واحد تا عید نوروز ۲۲۰ خانوار از این منطقه جابه‌جا می‌شوند و به همین ترتیب کار تکمیل خواهد شد.

 

وی با اشاره به گرانی برخی از مصالح ساختمانی مانند یونولیت تصریح کرد: تأمین یونولیت برای واحدهای درحال ساخت نهضت ملی مسکن تسریع خواهد شد.

کد خبر 1238337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha