تسهیلات بانکی می تواند به خروج رکود از بازار محصولات باغی و کشاورزی کمک کند

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به دغدغه ها و گلایه مندی باغداران و کشاورزان خواستار رفع نیاز این قشر در بحث دریافت تسهیلات بانکی شد و گفت: ارائه تسهیلات به این قشر می تواند بازار محصولات باغی و کشاورزی را از رکود خارج کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز(۱۶آذر) در نشست با محمد نجف زاده، سرپرست معاونت شعب منطقه دو بانک ملی کشور و خانعلی رشیدی، رئیس امور شعب بانک ملی مازندران با بیان اینکه قطعا رفع مشکلات حوزه تولید در اولویت مسئولین طراز اول بانک ملی قرار دارد، اظهار کرد: بیشترین مراجعه کنندگان توید کنندگان شهرک های صنعتی استان هستند که دغدغه دریافت تسهیلات بانکی و پرداخت اقساط را دارند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه در برخی استان‌ها بیش از منابع نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام می‌شود، گفت: مازندران نباید از چرخه تسهیلات بانکی عقب بیفتد و بانک‌ها باید همکاری بیشتری با بخش تولید و صنعت داشته باشند.

 

وی با اشاره به دغدغه ها و گلایه مندی باغداران و کشاورزان خواستار رفع نیاز این قشر در بحث دریافت تسهیلات بانکی شد و افزود: با توجه به قیمت پایین مرکبات،‌ برداشت محصولت باغی برای باغداران صرفه اقتصادی ندارد باغداران حتی نمی‌توانند هزینه‌های کارگران را تأمین کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه قیمت برنج نیز در استان  از کیلویی ۱۱۰ هزار تومان به کیلویی ۷۰ - ۸۰ هزار تومان رسیده که متاسفانه موجبات ضرر کشاورزان را فراهم کرده، گفت: ارائه تسهیلات به کشاورزان می‌تواند بازار را از رکود خارج کند.

 

 

کد خبر 1238340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha