بیش از ۱۴ هزار نفر ساعت آموزش استاندارد در کردستان ارائه شد

یزدانی گفت: در هشت ماهه‌ی سال ۱۴۰۱، بیش از ۱۴ هزار و ۶۶۹ نفر ساعت آموزش برون سازمانی برای مدیران‌کنترل کیفیت، کارشناسان استاندارد و سایر آموزش‌ها برگزار شد.

ژیلا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: بر اساس بند 6 ماده‌ی 7 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد یکی از وظایف استاندارد، آموزش و ترویج استانداردها و فراهم نمودن امکان دسترسی مردم به مشخصات و اطلاعات مربوط به استانداردهای کالا و خدمات در کشور است.

 

 

مدیرکل استاندارد کردستان عنوان کرد: در راستای همین قانون و همچنین ارتقای سطح علمی مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان استاندارد، مصرف‌کنندگان، صادرکنندگان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط دوره‌های آموزشی برگزار شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه اين دوره‌ها با همكاري شركت‌هاي آموزشي تاييد صلاحيت شده همكار استاندارد و داراي پروانه معتبر برگزار شده است، اضافه کرد: در هشت ماه گذشته 14 هزار و 669 نفر ساعت آموزش برون سازمانی در کردستان ارائه شد.

 

 

مدیرکل استاندارد استان کردستان تأکید کرد: در این بازه‌ی زمانی 348 نفر مدیر کنترل کیفیت دارای پروانه تأیید صلاحیت بوده و 73 مدیر کنترل کیفیت نیز تایید صلاحیت شده‌اند.

کد خبر 1238343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha