قلب آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان است

فاطمی با اشاره به اهمیت توجه به دانشگاه فرهنگیان و بالا بودن بار علمی این دانشگاه و دانشجویان گفت: قلب آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، مهران فاطمی استاندار یزد روز گذشته در نشست مشترک با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که همزمان با روز دانشجو برگزار شد، گفت: در خصوص اهمیت آموزش و پرورش؛ نظام جمهوری اسلامی به اندازه ای می‌تواند قد بکشد که آموزش و پرورش قد بکشد.

 

وی با بیان اینکه قلب آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان است، اظهارداشت: اساتید و دانشجویان این دانشگاه باید یک سر و گردن از اساتید و دانشجویان دیگر دانشگاه ها، بالاتر باشند.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: معتقدیم سایتی جامع مانند دانشگاه سراسری یزد و دانشگاه آزاد یزد باید برای دانشگاه فرهنگیان ایجاد شود.

 

فاطمی افزود: همه دستگاه ها باید پیوست آموزش و پرورش خود را مشخص کنند و تکالیف خود را دنبال کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش حوزه حمل و نقل را یکی از مهمترین زیرساخت های گردشگری دانست و گفت: در این راستا ایجاد شرکت هواپیمایی در استان تحت عنوان «یزد ایر ایران» را با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان دنبال کردیم.  

 

استاندار یزد ادامه داد: شرکت هواپیمایی یزد با ۴ فروند هواپیما تاسیس می‌شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یکی از اقدامات مورد پیگیری و اجرا در استان ویلایی سازی در حوزه طرح نهضت ملی مسکن است، افزود: در شهر یزد قطعات ۲۵۰ متری و ۳۵۰ متری برای ۲۵ هزار متقاضی تخصیص داده شده است و در دیگر شهرستان ها نیز موارد را به همین شکل دنبال می‌کنیم.

 

استاندار یزد در ادامه یکی از رویکردهای جدی خود را حضور در متن مردم و احصای مسائل و مشکلات آن ها عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۳۶ سفر به شهرستان های یازده گانه استان انجام، مسائل و مشکلات آن ها احصا و جهت پیگیری و حل در دستور کار قرار گرفته است.

 

فاطمی همچنین از نگاه ویژه استان به مناطق کمتر برخوردار و توسعه عدالت محور استان خبرداد و اضافه کرد: پیگیر ایفای حقوق مردم در حوزه معادن و پرداخت مسئولیت اجتماعی آن ها هستیم.

 

کد خبر 1238368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha