کانون های فرهنگی هنری بازوان توانمند امامان جماعت در مساجد هستند

رحیمی کانون های فرهنگی هنری مساجد را بازوان توانمند امامان جماعت عنوان کرد و گفت: تأسیس کانون های فرهنگی هنری در مساجد به برگزاری برنامه های فرهنگی هنری کمک شایانی می کند و موجب جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مسجد می شود.

حسن رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از تعداد ۴۵۴ کانون فرهنگی هنری در سطح استان چهارمحال و بختیاری، ۱۰۸ کانون فهما در مساجد شهرستان لردگان دایر شده است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ادامه داد: شهرستان لردگان به منظور وجود شهرها و روستاها زیاد و علقه مندی بالای نوجوانان و جوانان به فعالیت های فرهنگی هنری بیشترین تعداد کانون های فهما در بین شهرستان های استان را به خود اختصاص داده است.

 

وی کانون های فرهنگی هنری مساجد را بازوان توانمند امامان جماعت عنوان کرد و گفت: تأسیس کانون های فرهنگی هنری در مساجد به برگزاری برنامه های فرهنگی هنری کمک شایانی می کند و موجب جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مسجد می شود.

 

رحیمی کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از ظرفیت های فرهنگی و هنری هستند که می توانند در پیرامون مساجد و با محوریت مسجد فعالیت های خود را دنبال کنند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ادامه داد: کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد، یک ظرفیت نیروی انسانی گسترده هستند که در دل مسجد فعالیت می‌کنند، نقش مهم و تأثیرگذاری در ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی دارند.

 

وی به شبکه رابطین فهما اشاره ای کرد و گفت: رابطین فهما باید چشم بینای فعالیت ‌های کانون‌ های فرهنگی هنری باشند و با تلاش‌ها و پیگیری‌ های مداوم کمبودها و دغدغه‌ کانون ‌های مساجد را برطرف کنند.

 

رحیمی با بیان اینکه شبکه رابطین فهما تسهیل کننده فعالیت ‌های کانونی است، افزود: در راستای اجرای شبکه رابطین، اعضای این شبکه نسبت به آموزش مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هم‌گروه برای ثبت فعالیت‌ ها در سامانه بچه‌ های مسجد همکاری می‌کنند.

 

کد خبر 1238380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha