قزوین آماده برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

عظیمی با اشاره به آمادگی قزوین برای برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش نغمات دینی گفت: این مسابقات از ۱۹ تا ۲۳ آذر ماه در قزوین برگزار می شود.

علی عظیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: امسال قزوین میزبان چهل و پنجمین دوره مسابقات قران کریم جمهوری اسلامی ایران در بخش نغمات دینی و در رشته های اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم است.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: بر این اساس قزوین از روز شنبه 19 آذر ماه میزبان 239 نفر از متسابقین در 2 بخش خواهران و برادران است که روز شنبه صبح مراسم افتتاحیه این مسابقات در بخش خواهران برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در روزهای شنبه و یکشنبه 19 و 20 آذر مسابقات در بخش خواهران برگزار و سپس مراسم اختتامیه در این بخش را خواهیم داشت و روز دوشنبه 21 آذر ماه مسابقات در بخش برادران آغاز می شود.

 

عظیمی خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات و همچنین بخش هایی از مسابقات برادران در رشته های مختلف به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه قرآن پخش خواهد شد.

 

وی یادآور شد: ان شاالله برای مراسم اختتامیه مسابقات از مسئولان کشوری دعوت به عمل آمده که با حضور مسئولان استانی و کشوری این مراسم در سالن اجتماعات شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

 

کد خبر 1238385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha