پوشش ۱۰۰ درصدی محورهای خراسان شمالی به سامانه های ثبت تخلف سرعت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، از نصب و راه اندازی ۱۰ سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ محمد مشتری روز پنج شنبه اعلام کرد: با نصب و راه اندازی این سامانه ها، تعداد دستگاه های ثبت تخلف سرعت در محورهای استان به ۴۰ سامانه رسید و به این ترتیب تمامی محورهای خراسان شمالی تحت پوشش 100 درصدی سامانه های ثبت تخلف سرعت قرار گرفت.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی مبلغ قرارداد نصب، راه اندازی، اجرا و پنج سال نگهداری از سامانه های مذکور را حدود ۹ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از ۱۰ سامانه ثبت تخلف سرعت یاد شده، پنج دستگاه در جاده دوطرفه و پنج دستگاه در جاده یک طرفه نصب شده تا تمامی محورهای استان تحت پوشش قرار گیرد.

 

وی اظهارکرد: در هر یک از محورهای بجنورد - آشخانه، آشخانه - چمن بید و چمن بید - جنگل گلستان یک سامانه، از سه راهی چمن بید تا گرمه سه سامانه، سه راهی پیش قلعه تا راز و جرگلان دو سامانه و محور بجنورد - شیروان دو سامانه ثبت تخلف سرعت فعال شد.

 

وی بیان کرد: این سامانه ها پس از اخذ کد پلیس، قابلیت اجرای قوانین ثبت تخلف سرعت را دارد که پیش بینی می شود این فرآیند حدود دو ماه به طول انجامد.

 

به گفته مشتری، سامانه های ثبت تخلف سرعت، سرعت لحظه ای و سرعت متوسط وسایل نقلیه را محاسبه و تخلفات را برای اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می کند.

 

 

 

کد خبر 1238399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha