پروژه‌ نیمه تمام ورزشی آستارا تکمیل شود

رضایی‌پور بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی آستارا تاکید کرد و گفت: استخر ورزشی بانوان ۹۰ درصد پیشرفت دارد و تا قبل از سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، عنایت رضایی‌پور امروز (پنجشنبه، ۱۷ آذر) در جلسه شورای ورزش این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: آستارا در حوزه ورزشی ظرفیت‌های خوبی دارد که برخی از آنها احیاء شده و مابقی نیز باید احیاء شود.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه این شهرستان ظرفیت‌ خوبی برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی دارد، افزود: زیرساخت‌های ورزشی تقویت و شرایط برگزاری مسابقات فراهم شود.

 

وی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی آستارا تاکید کرد و گفت: استخر ورزشی بانوان ۹۰ درصد پیشرفت دارد و تا قبل از سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

 

فرماندار بندر آستارا با اشاره به اینکه راه‌اندازی مجتمع فرهنگی و ورزشی در آستارا یک ضرورت است بر جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در این حوزه تاکید کرد.

 

رضایی‌پور، راه‌اندازی هیئات قایقرانی در بندر آستارا را خواستار شد و گفت: اداره محیط زیست در این خصوص با اداره ورزش و جوانان و هیئات قایقرانی همکاری داشته باشد.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان‌اینکه ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان قدیمی و را نامناسب است، افزود: باید ساختمان اداری جدید احداث شود.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه آستارا در حوزه خیرین ظرفیت خوبی دارد، اظهارکرد: باید از ظرفیت خیرین برای اجرای برنامه‌های ورزشی و تقویت زیرساخت‌ها بهره گرفته شود.

 

*استعدادهای جوانان در رشته‌های ورزشی شناسایی شود

بهزاد قنبری نیز در این جلسه بر برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و توجه به ورزش در روستاها تاکید کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: استعدادهای جوانان در رشته‌های مختلف ورزشی شناسایی و از آنان حمایت شود.

 

وی با بیان‌اینکه ورزش، نشاط و شادابی جوانان و جامعه را به دنبال دارد، تصریح‌کرد: در حوزه ورزش و جوانان باید سرمایه‌گذاری‌ خوبی صورت گیرد.

 

سرهنگ قنبری با اشاره به اینکه دشمنان برای گمراه کردن جوانان برنامه‌ریزی کرده و هزینه‌های زیادی می‌کنند، گفت: در برابر هجمه‌های دشمنان و برای در امان نگه داشتن جوانان در برابر توطئه‌های دشمنان ما هم باید برنامه داشته و هزینه کنیم.

 

*روستاهای بخش مرکزی آستارا فاقد سالن ورزشی است

سخاوت سلیمان‌نژاد نیز در این جلسه با بیان‌اینکه بالغ بر ۲۰ هزار نفر جمعیت بخش مرکزی آستارا است، افزود: بخش مرکزی فاقد سالن ورزشی است و انتظار داریم سالن‌های ورزشی در این بخش راه‌اندازی و تجهیزات ورزشی به روستاها اختصاص داده شود.

 

بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا با اشاره به اینکه چهار زمین ورزشی در این بخش محصور شده است، تصریح‌کرد: انتظار داریم تا پایان سال زمین ورزشی روستای عنبران به چمن مصنوعی مجهز و این زمین به بهره‌برداری برسد.

 

سلیمان‌نژاد با بیان‌اینکه روستای باغچه‌سرا استعدادهای خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد، گفت: زمین فوتبال روستای باغچه‌سرا به دلیل عبور خط ریلی از آن منطقه تخریب شد و امیدواریم زمین جدید ورزشی برای جوانان این روستا ایجاد شود.

 

 

کد خبر 1238445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha