کانون فرهنگی هنری شهداء مراسم گرامیداشت شهدای دانشجوی شهر هشتجین را برگزار کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهداء گفت: آئین یادبود گرامیداشت شهدای دانشجوی به همت اعضای این کانون همزمان با روز دانشجو در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

رقیه ناصری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین یادبود گرامیداشت شهدای دانشجوی به همت اعضای این کانون همزمان با روز دانشجو در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهداء تصریح کرد: این مراسم به یاد شهیدان دانشجو شهر هشجین شهید عمران پستی و شهید طهماسب مظفری برپا شد.

 

وی اظهار داشت: این مراسم معنوی ختم قرآن کریم با محوریت سوره یاسین و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) برگزار شد.

 

ناصری عنوان کرد: نوجوانان و جوانان با حضور در این مراسم به شهدا والامقام ادای احترام کردند و با آرمان های انقلاب تجدید میثاق بستند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهداء یادآور شد: این مراسم گوشه از عشق و ارادت ملت ایران نسبت به شهدای گرانقدر است که با نثار خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و امنیت امروز را مرهون فداکاری آنها هستیم.

 

ناصری افزود: اعضای این کانون به تاسی از منویات مقام معظم رهبری در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این برنامه فرهنگی را تدارک دیدند و با استقبال خوب آحاد مردم شهر هشتجین قرار گرفت.

کد خبر 1238453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha