دانشجویان کانون فرهنگی هنری مصلحون تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلحون گفت: جمعی از دانشجویان کانون فرهنگی هنری مصلحون به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در مسجد جامع روستای کرکرق تجلیل شدند.

رقیه محبی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جمعی از دانشجویان کانون فرهنگی هنری مصلحون به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در مسجد جامع روستای کرکرق تجلیل شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلحون تصریح کرد: برپایی نشست روشنگری و بصیرت افزایی با هدف آگاهی بخشی به جامعه دانشجویی و تکریم از نقش آفرینی دانشجویان از یدگر بخش های این برنامه فرهنگی بود.

 

وی ادامه داد: پیوند دانشجویان با مساجد نشانه شایسته ای از نقش آفرینی آنان در فعالیت های فرهنگی است و باید حضور آنها را در فعالیت های فرهنگی مسجد محور را به فال نیک بگیریم.

 

محبی خاطر نشان کرد: پیشرفت علمی و توسعه فناورانه کشور را مدیون جوانان هستیم که با حضور در عرصه های علمی و دانشگاهی توانست اقتدار علمی به کشور ببخشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلحون اعلام داشت: این مراسم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای ارج نهادن به نوجوانان و جوانان که آینده ساز ایران اسلامی خواهند بود.

 

محبی افزود: دشمنان نقشه های شومی را برای نوجوانان و جوانان تدارک دیده اند و این برنامه های روشنگری می تواند بصیرت جامعه به ویژه دانشجویان را نسبت به حوادث اخیر افزایش دهد.

 

کد خبر 1238462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha