یاور رضوی آران و بیدگلی بانی سفر دانش آموز زائر اولی به مشهد شد

مسئول کانون خدمت رضوی «انیس النفوس» آران و بیدگل گفت: در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا(س) یاور رضوی آران و بیدگلی بانی سفر دانش آموز زائر اولی به مشهد شد.

رحمت الله مشرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا(س) یاور رضوی آران و بیدگلی بانی سفر دانش آموز زائر اولی به مشهد شد.

 

مسئول کانون خدمت رضوی «انیس النفوس» آران و بیدگل افزود: هزینه سفر این دانش آموز زائر اولی به مشهد مقدس توسط یاور رضوی با شعار «حجاب فاطمی، صبر زینبی» در دبیرستان ثمین آران و بیدگل تامین شد.

 

مشرقی با تاکید بر شعار « همه خادم الرضاییم» و «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» در بستر کانون‌های خدمت رضوی گفت: هماهنگی و هم افزایی دفتر کانون خدمت رضوی آران و بیدگل با مدارس شهرستان برای برگزاری پویش صبحگاه مدارس در چهارشنبه‌های امام رضایی انجام شده است که هر هفته به صورت مستمر و متمرکز در یک واحد آموزشی برگزار خواهد شد.

 

به گفته وی، تقدیر از مادران پرستار دانش آموزان و یکی از خانواده‌های شهدای دانش آموزی با اهداء شاخه‌ گل و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) همراه با آیین پرچم گردانی و اهدای نمک تبرکی از جمله برنامه‌های پویش صبحگاه مدارس است.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است.

 

کانون «انیس النفوس» آران و بیدگل با چهار خادمیار و ۱۵ یاور رضوی در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان با حفظ شأن و عزت و کرامت انسانی محرومان فعالیت دارد.

 

 

کد خبر 1238486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha