آغاز عملیات طرح زمستانه در آستارا

رضایی پور از آغاز عملیات راهداری زمستانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، عنایت رضایی پور امروز ( پنجشنبه، ۱۷ آذر) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با فصل سرما و شروع برف و باران در گردنه حیران از امروز عملیات راهداری زمستانه در شهرستان آغاز شد.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: در این راستا ۳۵ نیروی انسانی در چهار ایستگاه با ۲۰ دستگاه خودروی نیمه‌سنگین و سنگین آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

 

وی  تصریح کرد: برای مواقع اضطراری ۲۰۰ تن شن و ۲۰۰ تن نمک نیز تامین و در ایستگاه‌های مورد نظر توزیع و دپو شده است.


رضایی پور گفت: یک پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر داریم که پنج نیروی انسانی به صورت شبانه‌روزی با یک دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی مجهز به ست امداد و نجات در آن مستقر هستند تا در صورت نیاز به شهروندان حادثه دیده کمک کنند.


فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه برای  طرح زمستانه هم ۲۷ نفر نیروی انسانی آموزش دیده با ۲ دستگاه خودرو در مجموعه اداری هلال احمر آستارا برای پاسخگویی به تماس ها و پشتیبانی تیم عملیاتی در مرکز مستقر هستند، اظهار کرد: از شهروندان انتظار می رود که در فصل سرماه و به ویژه هنگام بارش ها سفرهای خود را به حداقل برسانند و در صورت لزوم سفر، تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند و از سلامت خودروی خود مطمئن باشند.

کد خبر 1238492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha