کشتی پهلو گرفته| روضه مصور فاطمیه در مسجد قائم کرمان+تصاویر

در آستانه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اجرای نمایش " کشتی پهلو گرفته" کاری از هیئت شهدای بیت الله الحرام از پنجشنبه شب(اول دی ماه) در مسجد قائم آغاز شد و به مدت پنج شب ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در آستانه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اجرای نمایش " کشتی پهلو گرفته" کاری از هیئت شهدای بیت الله الحرام از پنجشنبه شب(اول دی ماه) در مسجد قائم آغاز شد و به مدت پنج شب ادامه دارد.

 

 

امین یافته، مسئول رسانه هیئت شهدای بیت الله الحرام در این باره  می گوید:  به جهت تاثیرگذاری زبان هنر؛ در این نمایش هنر با مراسم مذهبی تلفیق شد تا روضه مصور با زبان هنر باشد که نمایش آیینی و تئاتر کشتی پهلو گرفته تدارک دیده شد.

 

 

وی افزود: دلیل دوم برای این کار، انتظار رهبری در دیدار مداحان مبنی بر نوآوری در هیئات مذهبی بود.

 

 

یافته با اشاره به اینکه در شب نخست اجرای این نمایش بازخورد خوبی از اجرا گرفته شد که همراه با استقبال مخاطبین بود؛ افزود: این نمایش، برگرفته از کتاب "کشتی پهلوگرفته" سیدمهدی شجاعی است.

 

 

وی ادامه داد: عوامل نمایش ۵۰ نفر از خود بچه های هیئت هستند که از شهریورماه فراخوان تست و تمرین شروع شد و تیم دکور هم از یک ماه پیش کار خود را آغاز کرد و نکته قابل ذکر این است در این نمایش تکیه بر توان خود هیئت است که همه دست اندرکاران مربوط به همین مجموعه هستند.

 

کد خبر 1238493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha