هرگونه کم کاری مسئولین مردم را به انقلاب بدبین می‌کند

حجت‌الاسلام فلاح گفت: هر گونه کم کاری از سوی مسئولان که مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند آن مسئول خائن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان با دعوت از خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،اظهارکرد: معیار سنجش اعمال انسان‌ها تقوای الهی است.

 

اما جمعه بخش کرگانرود تالش به ۸ سال دفاع مقدس ملت ایران اسلامی در مقابل دشمنان نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: جوانان از خون خود گذشتند و یک وجب از خاک میهن را به بیگانگان ندادند و این مقاومت به یک نماد و الگو در بین ملت‌های مظلوم تبدیل شده است که با قرار دادن انقلاب ملت ایران اسلامی به عنوان الگو جلوی تجاوزات و استکبارگران ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

 

وی با اشاره به شکست همه تحریم‌های دشمنان علیه ایران اسلامی، تصریح‌کرد: ملتی که پای انقلاب خود خون داده‌اند هیچوقت در مقابل تحریم‌ها زانو نمی‌زنند و حافظ انقلاب خود می‌مانند.

 

حجت‌الاسلام فلاح از عدالت و قدرت قوه قصائیه در برخورد با اغتشاشگران و حرمت شکنان که به مال و ناموس مردم رحم نکردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: خواست عموم مردم امنیت است و مردم خواهان مجازات برای افرادی هستند که ناامنی در کشور را دامن می‌زنند .

 

وی به جنگ رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان ما باید به هوش باشند و فریب دشمنان را نخورند که دشمنان با استفاده از این راه در فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند .

 

امام جمعه بخش کرگانرود خطاب به مسئولین گفت: هر گونه کم کاری از سوی مسئولان که مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند آن مسئول خائن است .

کد خبر 1238550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha