شیروان، دومین شهر در اجرای طرح سپاس از خانواده شهداست

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان گفت: این شهرستان پس از بجنورد دومین شهرستان در اجرای طرح «سپاس» و دیدار با خانواده شهدا را داشته که تاکنون ۹۰ درصد بازدیدها انجام شده و مابقی طرح تا پایان بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

رمضانعلی رازقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: دیدارهای صورت گرفته با خانواده های معظم شهدا به مناسبت های مختلف با تشکیل چهار گروه از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان انجام شد.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان عنوان کرد: این دیدارها در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و رفع مشکلات آنان به منظور عمل به منویات رهبر معظم انقلاب با همکاری و حضور بنیاد شهید شهرستان، فرمانداری، امام جمعه، سپاه و نماینده مردم شیروان در مجلس انجام شد.

 

رازقی خاطرنشان کرد: بازدید و حضور در منزل شهدا که افرادی مظلوم، صبور و کم توقع هستند افتخار است و وجود خانواده های معزز نعمت بزرگی است که نباید به یکبار دیدار اکتفا کرد بلکه دیدارها باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: چنانچه خانواده شهدا مشکلی داشته باشند برطرف خواهیم کرد، این وظیفه آحاد جامعه است زیرا که آنان بهترین عزیزانشان را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند، باید ادامه دهنده را شهدا باشیم زیرا که با فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی های خود انقلاب را بیمه کردند.

 

وی با بیان اینکه اشتغال، مهمترین مشکل و دغدغه فرزندان ایثارگر و خانواده های شهدا پس از پایان فارغ التحصیلی است، بیان کرد: ۴۳۰ فرزند شهید در این شهرستان با پیگیری های لازم در دستگاه های دولتی استخدام و برای تعدادی دیگر تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

 

رازقی افزود: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۹۹۱ دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان در راستای سپاس از استقامت و ایثار آنها انجام شده که ماهانه هر گروه از ۲۰ خانواده جانباز، شهید و ایثارگر بازدید می کنند.

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۵ آزاده دارد.

 

کد خبر 1238576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha