برپایی نمایشگاه تمثال و کلام شهدا در مسجد صاحب الزمان(عج) خنداب

یادگاری مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای از برپایی نمایشگاه تمثال و کلام شهدا در مسجد صاحب الزمان (عج)خنداب با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین خبر داد.

محسن یادگاری ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از برپایی نمایشگاهی به همت پایگاه بسیج سید احمد خمینی و کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) خنداب در صحن مسجد خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: در این نمایشگاه تمثال مطهر شهدای شاخص کشور و همچنین جملات ناب شهدای عزیز به نمایش در آمد است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای ایام فاطمیه را فرصت مناسبی برای تبیین سیره و منش اهل بیت(ع) و جهاد تبیین دانست و بیان کرد: کانون های مساجد با توجه به جامعه هدف خود نقش موثری در این راستا دارند.

 

وی برپایی اردوی یک روزه ویژه اعضای کانون را از دیگر برنامه های این کانون در آذر ماه جاری دانست و افزود: پایگاه بسیج سیداحمدخمینی(ره) و کانون فرهنگی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالي) روز پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ بیش از ۴۵ نفر از نونهالان و نوجوانان مسجد، جمعی از متربیان و اعضای حلقات صالحین پایگاه و کانون با اتوبوس به اردوی یک روزه اعزام شدند.

 

یادگاری اضافه کرد: برگزاری نمازجماعت ظهر و عصر، صرف ناهار با دست پخت مادران اعضا، برگزاری هیئت یاوران مهدی بمناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، برپایی حلقه صالحین در اتوبوس، تمرین سرود ویژه ایام فاطمیه، تمرین سرود سلام فرمانده و رفیق شهیدم در اتوبوس، برگزاری مسابقات ویژه داخل اتوبوس برای اعضا و  استخر شنا ( سیفیه ملایر) از برنامه های این اردوی فرهنگی تربیتی بود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای در ادامه به برگزاری ویژه برنامه عزاداری ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: برنامه های عزاداری و فرهنگی ایام فاطمیه مسجد صاحب الزمان (عج) همزمان با اولین شب این ایام بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء با قرائت قرآن توسط قاری نوجوان محمد حسین یادگاری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرنظامی ریاست محترم تبلیغات اسلامی شهر خنداب و مداحی و نوحه خوانی کربلایی محمدرضا یادگاری و با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان پایگاه سید احمد خمینی و کانون فرهنگي و هنري امام خامنه ای برگزار شده است.

 

یادگاری همچنین به تهیه غذای نذری ویژه ایام فاطمیه و توزیع آن در بین عزاداران مسجد حضرت صاحب الزمان (عج ) اشاره کرد و ادامه داد: در این مراسم که با حضور برخی از مسئولان شهرستان برگزار شد،گروه نونهالان تواشیح نور اجرای برنامه داشتند.

کد خبر 1238666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha