مراسم ویژه ایام فاطمیه در ۱۰۰هیئت‌ مذهبی بیجار برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا از برگزاری مراسم ایام فاطمیه(س) در بیش از ۱۰۰ هیئت‌ مذهبی شهر و روستای شهرستان بیجار خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: شهرستان بیجار با داشتن ۲۳۴ هیئت مذهبی در عرصه فرهنگی و دینی در سطح استان کردستان پیشتار است چراکه جوانان بسیاری در این هیئت‌ها مشغول ارائه خدمات دینی و مذهبی هستند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: هیئت‌های مذهبی نقش تعیین‌کننده‌ای در انتقال معارف اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و نشر فرهنگ انقلابی دارند،به همین دلیل هیئات مذهبی را می‌توان مهمترین سرمایه فرهنگی جامعه دانست.

 

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا با اشاره برگزاری برنامه‌های مناسبتی در این هیئت‌های مذهبی عنوان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه در تمامی هیئت‌های مذهبی شهر و روستاهای بیجار ویژه‌برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری روضه‌های خانگی از دیگر برنامه‌های هیئت‌های مذهبی در ایام فاطمیه است، افزود: این روضه‌ها نیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور عزاداران فاطمی برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در پایان افزود: استفاده از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی در برنامه‌های ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز مورد توجه خواهد بود.

کد خبر 1238732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha