«لاله خونین وطن» جدیدترین اثر هنرمند آران و بیدگلی

مدیر آموزشگاه آزاد هنری سعید از خلق اثر جدید خود با عنوان «لاله خونین وطن» ویژه چهلم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، اثر جدید سماع خط «سعید بوجار آرانی» هنرمند آران و بیدگلی با عنوان «لاله خونین وطن» ویژه چهلم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ خلق و در فضای مجازی منتشر شد.

 

صاحب این اثر هنری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این اثر هنری با تکنیک راپید روترینگ و قلم‌های روان نویس رنگی و نیز ماژیک روی مقوای گلاسه معمولی به ابعاد ۷۰ در ۵۰ سانتیمتر به سبک فانتزی، از سری طرح‌های سماع خط خلق شده است.

 

سعید بوجار افزود: این تابلو هنری در پاسداشت شهدای اغتشاشات اخیر بویژه شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ با ۱۱۰ ساعت زمان کار مفید خلق شده است.

 

مدیر آموزشگاه آزاد هنری سعید افزود: در این طرح هنری، وطن، پرچم، نقشه ایران و کبوتر نماد‌هایی از شهید و شهادت، عزت و آزادگی و استقلال و سربلندی مردم و مملکتی است که استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شاخص‌های پایداری و سربلندی آن‌ها در سراسر جهان با عناصر ایمان، شهادت و ولایت است.

 

سعید بوجار آرانی کارشناس مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، مدیر مسؤول آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی سعید آران و بیدگل و از اساتید نقاشی منطقه است که با سابقه بیش از چهار دهه در حوزه هنرهای تجسمی و حداقل سه دهه در امر آموزش تدریس هنر طراحی و نقاشی به علاقه مندان و هنرجویان فعالیت می کند.

 

حاصل فعالیت این هنرمند، تربیت ده ها هنرجو و هنرمند توانمند در حوزه هنرهای تجسمی است.

 

سعید بوجار تاکنون بیش از ۱۵۰ اثر هنری در سبک جدید از سری طرح های «سماع خط» از خود بر جای گذاشته است./

کد خبر 1238743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha