ایجاد شهرهای هوشمند در گلستان/ پیوست فناورانه در هر پروژه ای ضروری است

زنگانه گفت: پیوست فناورانه در هر پروژه ای ضروری است و می تواند در رسیدن به اهداف توسعه یاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (شنبه 19 آذر) در آیین آغاز عملیات اجرایی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران در استان گلستان که با حضور رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد، گفت: بر اساس سند بخشی توسعه در حوزه فناوری و ارتباطات هدف ما ایجاد شهرهای هوشمند در گلستان است و البته در این مسیر همراهی همه دلسوزان ضروری است.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه در گذشته گام های ارزشمندی در راستای ایجاد زیرساخت های توسعه فناوری های دیجیتال در استان برداشته شده است، اظهارامیدواری کرد: تا کنون ۳ هزار کیلومتر فیبر نوری در گلستان اجرا شده و ادامه این مسیر نیز با سرعت بالا اجرایی شود.

 

وی افزود: پروژه های ارزشمندی در استان در حال اجراست و یا برنامه ریزی اجرای آن در حال انجام است که پیوست فناورانه در هر پروژه ای ضروری است و می تواند ما را در نیل به اهداف توسعه یاری کند.

 

زنگانه با بیان اینکه توجه به ارتقا سهم اقتصاد دیجیتال در مجموع مباحث اقتصادی استان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: ایجاد اشتغال در حوزه دیجیتال بهترین روش اشتغالزایی با هزینه و فایده بالاست.

 

وی افزود: در تعامل با سرمایه گذاری به دنبال ایجاد کارخانه تولید فیبر نوری در استان هستیم که این اقدام در کشور منحصر به فرد است.

 

گفتنی است، در این جلسه تفاهم نامه همکاری مابین استاندار گلستان و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص توسعه زیر ساخت های ارتباط و سرویس های مختلف به امضا رسید.

 

کد خبر 1238754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha