بخشی از فعالیت های بنیاد نهج البلاغه در استان کرمان تشریح شد

مدیر بنیاد نهج البلاغه جنوب شرق کشور آموزش معارف نهج البلاغه، کرسی های نظریه پردازی، برگزاری نشست های علمی در بیشتر سازمان ها، نشست زن در نهج البلاغه در رفسنجان و... را مصادیقی از فعالیت های این بنیاد برشمرد‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا آقاملایی، شنبه(۱۹ آذر) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان؛ به شکل گیری فعالیت های مرتبط با نهج البلاغه از دهه ۷۰ با توزیع کتاب نهج البلاغه میان طلاب و دانشجویان کرمانی اشاره کرد.

 

 

مدیر بنیاد نهج البلاغه جنوب شرق کشور آموزش معارف نهج البلاغه، کرسی های نظریه پردازی، برگزاری نشست های علمی در بیشتر سازمان ها، نشست زن در نهج البلاغه در رفسنجان و... را مصادیق دیگری از فعالیت های این بنیاد برشمرد‌.

 

 

وی با طرح این ادعا که طی ۱۰ سال به اندازه ۴۰ سال فعالیت برخی نهادها کار کرده ایم؛ اظهار کرد: در این مدت کارهای ریشه ای انجام شده است‌.

 

 

آقاملایی با بیان اينکه همایش تعلیم و تربیت در نهج البلاغه در آموزش و پرورش استان در دست پیگیری است؛ گفت: در حال حاضر چند هزار پایان نامه درباره نهج البلاغه در دانشگاه های کشور در حال تدوین است.

 

 

وی افزود: در آینده بیش از ۲۰۰ جلد کتاب با همکاری استان های دیگر در قطع پالتویی با موضوع نهج البلاغه چاپ می شود.

 

 

آقاملایی در پایان اعلام کرد: بنیاد نهج البلاغه استان کرمان پس از اردبیل، تهران و کاشان چهارمین بنیادی است که مجوز پذیرش دانشجو در مقاطع ارشد و دکتری را اخذ کرده است.

 

در این نشست، راه اندازی کتابخانه تخصصی نهج البلاغه و تربیت مربی در کانون های مساجد به عنوان دو پیشنهاد اولیه برای همکاری دو جانبه مطرح شد.

کد خبر 1238764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha