حمایت از پایان نامه های مرتبط با حوزه اشتغال و تعاون در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل از پایان نامه های مرتبط با حوزه های اشتغال و تعاون حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حامد آرامش» در آیین گشایش نمایشگاه کتاب انتشارات موسسه کار و تامین اجتماعی  بیان داشت: پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه پایدار در جوامع به شمار می‌آید و به کار بستن نتایج پژوهش‌های انجام شده در هر زمینه به بهبود راهکارها و روش‌های معمول در زمینه‌های مورد نظر منجر می‌شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به منظور حمایت از پژوهشگران و استفاده از طرح های پژوهشی جدید و ممتاز در چارچوب حوزه کاری خود بویژه اشتغال و تعاون، طی سال گذشته و امسال تعداد 11 پایان نامه دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را مورد حمایت قرار داده است.

 

حامد آرامش گفت: از جمله اموری که امروزه به عنوان اولویت نخست در بسیاری از کشورها مطرح است پژوهش و نوآوری و راههای جدید کارآفرینی و اشتغال است. بنابراین اگر مؤسسه‌های پژوهشی و نهادهایی که متولی امر پژوهش هستند تقویت شوند، تمام اقشار جامعه از آن بهره‌مند می‌شوند.

 

امید آذرنگ نماینده موسسه کار و تامین اجتماعی در استان نیز در این مراسم افزود: کتب انتشارات این موسسه که در نمایشگاه موجود است، با تخفیف 20 درصدی به علاقمندان ارائه خواهد شد. وی اظهار داشت: این نمایشگاه تا پایان هفته پژوهش در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان برای بازدید عموم دایر است.

کد خبر 1238777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha