سکوت طنین انداز نوای دلنشین نی نواز کهگیلویه و بویراحمدی

حسین احمدی هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی عرصه موسیقی بر اثر عارضه قلبی چشم از جهان فرو بست و در زادگاهش روستای سروک آرمید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، امین درخشان گفت:حسین احمدی هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی عرصه موسیقی بر اثر عارضه قلبی چشم از جهان فرو بست و در زادگاهش روستای سروک آرمید. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تسلیت به بیت داغدار این هنرمند فقید و هنرمندان عرصه موسیقی، اظهار داشت: زنده یاد حسین احمدی در خانواده ای متدین و هنرمند بزرگ شد و سالیان سال با نوای دلنشین نی، کر کیت عشق بر تار و پود شعر و آواز می زد و طنین نی نوازیش رنج کوچ و مشقت کار و تلاش روستاییان و عشایر را از تن خسته و رنجورشان می زدود. 

درخشان یاد آور شد:مرحوم حسین احمدی سالیان سال در برنامه ها، مناسبت  ها و اعیاد اسلامی حوزه فرهنگ و هنر با هنرمندان موسیقی و دستگاه های فرهنگی همکاری داشت. 

وی خاطرنشان کرد: زنده یاد حسین احمدی در مجموعه آلبوم کوه دنا و هی دو هنرنمایی کردند.

درخشان یاد و خاطره این هنرمند وارسته را گرامی و برای این رحیل سفر کرده روح و ریحان، غفران و رضوان و برای بازماندگان صبر جمیل و بر این صبر اجر جزیل و عمر کثیر مسئلت کرد.

 

 

کد خبر 1238782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha