با جرائمی که در روند توزیع و فروش دارو اخلال ایجاد  کند به شدت برخورد می شود

حسن پور گفت: تمامی جرائمی که در روند صحیح تولید، توزیع، خرید و فروش دارو اختلال ایجاد کند یا زمینه سوء استفاده متصدیان این امور را فراهم کند، به شدت برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، علیرضا حسن پور بیان کرد: سلامت شهروندان یک مطالبه عمومی و اولویت نخست دستگاه های متولی است و در این خصوص تعزیرات حکومتی، تخلفات حوزه سلامت را با حساسیت مضاعف پیگیری کرده و تدابیر لازم برای پیشگیری و مجازات متخلفان در نظر گرفته است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: طرح ویژه بازرسی و نظارت میدانی بر عملکرد داروخانه ها در قالب گشت های مشترک با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی همچنین بازرسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی از ۱۲ آذرماه در سطح قزوین و شهرستان های تاکستان، آبیک، بوئین زهرا و البرز در حال اجراست که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و متولیان امور دارو مواجه شده است.

 

وی هدف از تشدید نظارت ها را حمایت از مصرف کنندگان و صیانت از حقوق شهروندان برشمرده خاطرنشان کرد: داروخانه به عنوان واحد صنفی، ملزم به رعایت قوانین هستند و در صورت تخلف، این مرجع نظارتی به مسئله رسیدگی خواهد کرد.

 

حسن پور از آمادگی برای دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات، موضوع را از طریق سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

کد خبر 1238810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha