برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن کریم در قزوین

عظیمی گفت: در ایام برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در قزوین در رشته های اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، ۴۰ محفل انس با قرآن کریم در قزوین برگزار می شود.

علی عظیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: همزمان با ایام برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در قزوین در رشته های اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم از 15 آذر ماه با حضور  قاریان بین المللی، محافل انس با قرآن کریم در قزوین در حال برگزاری است.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با حضور قاریان بین المللی استاد حمید شاکرنژاد و استاد قاسم مقدمی و قاریان برتر استانی این محافل قرآنی برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: این برنامه در سطح شهر قزوین و شهرهای اطراف قزوین در حال برگزاری است و تا 24 آذر ماه که این مسابقات در قزوین برگزار می شود، ادامه دارد و این محافل در سطح مساجد، ادارات، مدارس، مجموعه های فرهنگی و تربیتی دایر می شود.

 

عظیمی یادآور شد: هدف از برگزاری این برنامه، ایجاد بسترهای فرهنگی و قرآنی و در واقع برگزاری دورهمی های قرآنی است تا هم جامعه قرآنی و هم مردم عادی از این برنامه بهره مند شوند و با توجه به مکان هایی که محافل قرآنی برگزار می شود مخاطبانی مختلفی را داریم و در واقع به بهانه برگزاری این مسابقات، دورهمی قرآنی را داریم.

کد خبر 1238816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha