تلاش برای برگزاری هر چه بهتر سومین سالگرد شهید سلیمانی/پیش بینی اسکان حداقل ۲۰ هزار نفر زائر در هر شبانه روز

بابایی با اشاره به تشکیل ۱۷ کمیته برای برگزاری هفته مقاومت و مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی گفت: امسال توقع بیش از سال گذشته است تا با ایمنی بیشتر و شرایط بهتری مراسم را اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی بابایی، یکشنبه(۲۰ آذر) در گردهمایی موکب داران استان های مختلف برای پذیرایی از زائران سردار دلها در سومین سالگرد شهادت سردار بزرگ مقاومت ضمن قدردانی از حضور خودجوش مردمی در راه اندازی و برپایی موکب ها، با بیان اینکه نعمت وجود شهید سلیمانی آشکار است؛ گفت: پیشنهاد روز ۱۳ دی ماه، روز شهادت سردار سلیمانی به عنوان روز کرمان برای تصویب به شورای فرهنگ عمومی کشور ارسال شد.

 

فرماندار کرمان با اشاره به تشکیل ۱۷ کمیته برای برگزاری هفته مقاومت و مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی افزود: کاری که سال گذشته موکب داران با همت خود انجام می دهند صحنه های بی مانندی خلق کرد و امسال توقع بیش از سال گذشته است تا با ایمنی بیشتر و شرایط بهتری مراسم را اجرا کنیم.

 

وی فراز مهم وصیت نامه شهید سلیمانی مبنی بر اینکه «دوست دارم کرمان تا همیشه با ولایت بماند» را مورد تأکید قرار داد و گفت: مردم بنا به وصیت شهید سلیمانی پایبند به نظام و رهبری و انقلاب هستند و وقتی ۲۵ میلیون نفر در مراسم تشییع شهید سلیمانی شرکت کردند نشان دهنده حضور مردم در صحنه است.

 

بابایی از برگزاری برنامه های هفته مقاومت در مصلی امام علی علیه السلام، گلزار بین المللی شهدا، بیت الزهرا و حسینه ثارالله خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی شده در ایام سالگرد هر شبانه روز اسکان حداقل۲۰ هزار نفر زائر داشته باشیم که جا برای کاستی و کوتاهی ما نمی گذارد و امسال محلی برای پارکینگ موکب داران در نظر گرفته می شود.

 

وی با تأکید بر اینکه باید حداکثر دقت در بحث ایمنی را داشته باشیم؛ نسبت به توطئه بیوتروریستم هشدار داد و خواستار توجه موکب داران به این مهم شد و افزود: دستورالعمل مربوطه به موکب داران ابلاغ می شود.

 

فرماندار کرمان در پایان گفت: لیست محل های اسکان زائران اعلام و بازدید توسط همکاران انجام شده است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1238866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha