پروژه ۱۲ کلاسه خیر ساز در خرمدره به زودی به بهره برداری می رسد

به گفته اسلامی، توسعه فضاهای آموزشی یکی از اولویت های نوسازی و تجهیز مدارس است و به زودی پروژه ۱۲ کلاسه خیرساز در شهرستان خرمدره به بهره برداری می رسد.

حمیدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: درکنار تعمیرات و مقاوم سازی مدارس، در حال حاضر ۱۳۵ پروژه اجرایی فعال در سراسر استان، در حال راهبری هستیم که از این تعداد، ۵۰ پروژه مربوط به خیرین است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان اضافه کرد: توسعه فضاهای آموزشی اولویت کاری ما است و در این راستا پروژه ۱۲ کلاسه شهرستان خرمدره انشالله در یک ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید‌.

 

وی با بیان ضرورت استفاده از ظرفیت بالای خیرین در امر مدرسه سازی، اظهار داشت: با توجه به شناختی که از مردم شریف و خیر خرم دره داریم، انتظار این است مجمع خیرین شهرستان فعال شده و نسبت به جذب بیش از پیش خیرین در این حوزه اقدام نماید تا بتوان از ظرفیت قانونی ایجاد شده فضاهای آموزشی را توسعه و بهینه نمائیم.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان با بیان این که در بعضی شهرک های اقماری شهرهای بزرگ استان مدرسه اجرا نشده است، گفت: در شهرک ها و مجتمع های مسکونی احداث مدارس طبق قانون، تکلیف شهرکها و انبوه سازان است که در این امر کوتاهی شده و بایستی توسط آموزش و پرورش پیگیری شود.

 

اسلامی در پایان تصریح کرد: ما با تمام توان پای کار هستیم تا مشکلات در حوزه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی را مرتفع نموده و با دریافت اعتبارات، پروژه های ناقص را در اسرع وقت تکمیل نماییم.

کد خبر 1238906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha