۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث می شود

شیخ پور ساخت مسکن برای مددجویان را از برنامه های مهم کمیته امداد خواند و گفت: تا پایان سال‌جاری دو هزار واحد مسکونی را برای مددجویان کمیته امداد احداث خواهیم کرد‌.

جلال شیخ پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:از این میزان ساخت وساز بخشی از ساخت‌وسازها اقدام مشترک امداد و بنیاد علوی و بخشی نیز با سپاه استان عملیاتی می‌شود و تعدادی واحد نیز توسط مجموعه کمیته امداد ساخته خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه ساخت مسکن برای مددجویان از برنامه های مهم کمیته‌ امداد لرستان است، ادامه داد: ساخت و ساز به نحو جامع و کامل با اولویت مناطق محروم روستایی از مهمترین اهداف مجموعه امداد است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اینکه برای مددجویان شهری نیز دنبال این هستیم که از طریق نهضت ملی عملیات احداث مسکن را اجرایی کنیم، افزود: چنانچه زمین در اختیار امداد گذاشته شود، حدود ۲۰۰ مسکن شهری را برای مددجویان خواهیم ساخت.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد پنج هزارو ۸۶۸ خدمت توسط کمیته امداد به مددجویان ارایه می شود، ادامه داد: اما بحث مسکن همچنین اشتغالزایی در اولویت قرار دارد و اقدامات لازم در مناطق محروم اعمال خواهد شد.
 

شیخ پور اذعان داشت: سال گذشته یکهزارو ۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شد، هزینه ایجاد مسکن در مناطق محروم بسیار بالا است اما مانعی برای انجام کار نخواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن هشت هزارو ۵۶۹ ثبت نام کردند که ۲ هزارو ۸۲۴ نفر تایید شده و پنج هزارو ۸۴۵ انصراف و یا رد شده اند.

 

کد خبر 1238928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha