سبک زندگی فاطمی نجات‌ دهنده بشر از مشکلات‌ و معضلات امروز جهان است

حجت الاسلام آروانی با بیان اینکه فاطمه زهرا سلام الله علیها مجمع همه‌ فضيلت ها والگو، اسوه حسنه و سرمشق برای سعادت دنيا و آخرت است، گفت: سبک زندگی فاطمی نجات‌ دهنده بشر از مشکلات‌ و معضلات امروز جهان است‌.

ابوالحسن آروانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اهمیت ترویج و فرهنگ سازی سبک زندگی فاطمی، اظهار داشت: اگر جامعه و سبک زندگی ما فاطمی شد قطعا همه مشکلات ما حل می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز نیاز جامعه ما توجه به سيره فاطمی است، افزود: پرچمدار جهاد تبیین حضرت زهرا سلام الله علیها بودند و یکی از موضوعات مورد نیاز برای تبیین ضرورت دینی به نام حجاب و حیا است، که اگر حیا از جامعه گرفته شد همه چیز گرفته خواهد شد.

 

امام جمعه معمولان  ادامه داد:  فاطمه زهرا سلام الله علیها مجمع همه‌ فضيلت ها والگو ، اسوه حسنه و سرمشق  برای سعادت دنيا و آخرت است و سبک زندگی فاطمی نجات‌ دهنده بشر از مشکلات‌ و معضلات امروز جهان است‌.

 

حجت الاسلام آروانی اظهار کرد: حداقل وظيفه برای تعظيم ايام فاطمیه  مناسب سازی خیابان‌ها و برپایی مجالس‌ با شکوه عزاداری و ترويج سبک زندگی فاطمی در جامعه‌ می باشد.

کد خبر 1238960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha