راه اندازی قرارگاه مهارت آموزی با هدف توانمندسازی، جذابیت و نشاط سربازی

 سرهنگ خلجی ، با اشاره به راه اندازی قرار گاه مهارت آموزی سربازان گفت: مهارت آموزی ضامن ورود سربازان به بازار کار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمود خلجی، امروز (20 آذر) با اشاره به  راه اندازی قرار گاه مهارت آموزی سربازان در نیروی انتظامی استان مرکزی، گفت: اولویت اصلی این قرارگاه توانمندسازی، جذابیت و نشاط سربازی و استفاده بهینه و اثر بخش از دوران خدمت مقدس سربازی است.

 

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: این طرح در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به منظور توانمندسازی کارکنان وظیفه و کمک به اشتغال و تسهیل ورود آنان به بازار کار، جذابیت و خوشایندسازی محیط خدمت مقدس سربازی برای کارکنان وظیفه و همچنین افزایش بهره وری آنان در طول خدمت و استفاده از اوقات فراغت آنان اجرایی شده است .

 

وی با اشاره به اینکه در طرح مهارت آموزی کارکنان وظیفه سعی شده با استفاده از ظرفیت مجموعه فرماندهی انتظامی استان و سازمانها و نیروهای مسلح هر کدام از سربازان یک مهارت تخصصی را آموزش ببیند، ادامه داد: این مهم به این منظور است تا سربازان بتواند بعداز پایان خدمت مقدس سربازی زمینه اشتغال خود را فراهم آورد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه پلیس استان نیز در این حوزه گام های مناسبی برداشته است، اظهار کرد: این فعالیت ها سبب کاهش بیکاری و افزایش اشتغال سربازان انتظامی استان که سرمایه اجتماعی پلیس هستند می شود.

 

سرهنگ خلجی اظهار کرد: بحث مهارت آموزی سربازان به منظور ارتقای سطح دانش و تخصص آنها است و این موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار داشته و دوره های آموزشی برای سربازان به صورت پیوسته اجرا می شود.

کد خبر 1238969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha