سرمایه گذاران برای احداث واحد تولیدی از اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی استفاده کنند

اشرفی گفت: در اطلس سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی لکه‌های مجاز که در آن بسترهای زیرساختی فراهم است، پیش‌بینی شده که سرمایه گذاران می توانند از آن برای احداث واحد تولیدی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد اشرفی امروز یک‌شنبه (۲۰ آذر) در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: جلسات این کارگروه برای بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان چندین مرتبه به صورت ماهیانه برگزار می شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، عنوان کرد: مشکل زیست محیطی برای ایجاد واحد فرآوری روی با نظر مثبت اداره کل محیط زیست استان و آب و منطقه ای برطرف شد و در آینده نزدیک شاهد سرمایه گذاری در آن حوزه خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: همچنین مشکل لوله و اتصالات پلی اتیلن چندین ماه است که در سطح استان وجود دارد و با توجه به اینکه از محدوده اختیارات قانونی بانک خارج بود مصوب شد برای رفع مشکل به کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع شود.

 

اشرفی با بیان اینکه در طرح اطلس سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی تاکنون ۴۲ لایه اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی روی نقشه استان برای سرمایه گذارهای لازم پیاده‌سازی شده است، تصریح کرد: در این اطلس لکه‌های مجاز سرمایه‌گذاری که در آن بسترهای زیرساختی فراهم است، پیش‌بینی شده که سرمایه گذاران می توانند از آن برای احداث واحد تولیدی استفاده کنند.

 

گفتنی است، در این نشست مدیران و نمایندگان پنج واحد تولیدی از جمله معدن مس و روی مَلوند، لوله و اتصالات پلی اتیلن و یک واحد بازیافت ضایعات مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

 

تأمین برق، مجوز زیست محیطی برای احداث واحد فرآوری معدنی و درخواست تسهیلات سرمایه در گردش بانکی از جمله موارد و دغدغه‌های مدیران واحدهای تولیدی حاضر در این نشست بود که مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

 

 

 

کد خبر 1238988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha