پیوستی دائمی در عرصه فرهنگی و محتوایی سفرهای کاروان‌های راهیان نور در نظر می‌گیریم

امیریان گفت: قصد داریم پیوستی دائمی در عرصه فرهنگی و محتوایی برای سفرهای زیارتی کاروان‌های راهیان نور در نظر بگیریم که منجر به خروجی مطلوب‌تری نزد کسانی شود که به این مناطق مشرف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، مهدی امیریان، که به منظور بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس به خوزستان سفر کرده است، امروز با فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان دیدار کرد.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، ضمن ارائه گزارشی از بازدید میدانی صورت گرفته از یادمان‌های دفاع مقدس، سرزمین خوزستان را منبع بزرگ تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس دانست‌.

 

وی اضافه کرد: قصد داریم پیوستی دائمی در عرصه فرهنگی و محتوایی برای سفرهای زیارتی کاروان‌های راهیان نور در نظر بگیریم که منجر به خروجی مطلوب‌تری نزد عزیزانی شود که به این مناطق مشرف می‌شوند.

 

سردار حسن شاهوارپور، نیز ضمن بیان چند راهبرد و پیشنهاد برای بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور، دغدغه‌مندی فرهنگی و محتوایی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های بزرگی که می‌توان همه هویت حماسی مردم خوزستان و دلاورمردی همه هموطنان برای دفاع از ارزش‌ها را در آن معرفی و به نسل جوان منتقل کرد، راهیان نور است. 

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، تصریح کرد: راهیان نور امسال با توجه به هجمه های دشمنان باید باشکوه‌تر و منظم‌تر از همیشه به ویژه برای نسل دانش‌آموز و دانشجو برگزار شود.

 

کد خبر 1238989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha