دی ماه می تواند پایانی بر اغتشاش ها باشد

حجت الاسلام عبودی ضمن تاکید بر اینکه دی ماه می تواند پایانی بر اغتشاشات باشد، گفت: قرارگاه های نماز جمعه در سه منطقه فعال شدند که موضوع اصلی آنها مناسبت های دی ماه به ویژه ۹دی و شهادت شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم عبودی امروز (۲۰ آبان ماه) در نشست ستاد بزرگداشت ۹ دی ماه، «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت»، اظهار کرد: مناسبت های ششم تا ۱۹ دی ماه مهم بوده و بهترین فرصت برای «جهاد تبیین» است.
 

مدیر دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت تبیین ارزش ها، دستاوردهای نظام و طراحی و برنامه ریزی های دشمن، گفت: باید در زمینه «جهاد تبیین» از افرادی که در سطح کشور اطلاعات کافی نسبت به مسائل دارند، در شهرستان ها از ظرفیت آنها استفاده کرد.
 

وی استفاده از ظرفیت افراد آگاه برای سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی را یادآور و خواستار برگزاری برنامه ها و مناسبت ها به صورت مردمی شد.
 

حجت الاسلام عبودی از ادارات و نهادها خواست که برنامه های خود را در مناسبت های مختلف برگزار کنند و گفت: مدارس و دانشگاه ها در این زمینه می توانند پیشگام باشند.
 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نسل نوجوان و جوان جامعه با شبهاتی روبرو هستند باید با توضیح صحیح و اصولی این شبهات را جواب داد و در این زمینه برنامه ریزی اصولی داشته باشیم.
 

وی ضمن تاکید بر اینکه دی ماه می تواند پایانی بر اغتشاشات باشد، یادآور شد: قرارگاه های نماز جمعه در سه منطقه فعال شدند که موضوع اصلی آنها مناسبت های دی ماه به ویژه ۹دی و شهادت شهید سلیمانی است.
 

حجت الاسلام عبودی گفت: ائمه جمعه در مناطق مختلف در زمینه «جهاد تبیین» برنامه هایی را در دستور کار قرار داده اند و در بخشی از خطبه ها نیز به تشریح مکتب شهید سلیمانی می پردازند.

کد خبر 1238990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha