برای مادران شاغل دورکاری اعمال شود

هاجری گفت: حضور بانوان متاهل شاغل تا ساعت چهار بعد از ظهر آنها را با مشکل مواجه کرده است و برای مادران شاغل باید فکری اساسی شود تا حداقل برای ۲ ساعت از فرصت کاری روزانه آنها دور کاری در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدرضا هاجری، امروز یکشنبه (20 آذر) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مطالبات مردم در حوزه امنیت، سلامت، معیشت برحق است و هرکس دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد باید با تلاش های جهادی و میدانی برای رفع مشکلات مردم گام بردارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه دشمن دنبال ناامید کردن مردم از حکومت اسلامی است، افزود: با کار و تلاش مضاعف برای مردم باید از شعارهای روانی ایران ستیزی و ایران هراسی عبور کرد.

وی اضافه کرد: دشمن قصد دارد از طریق عوامل داخلی خود، به روند پیشرفت و رفع مشکلات اجازه سرعت نده اما باید هوشیاری و بصیرت و مردم داری پیشه کنیم و خدمت به مردم را همچنان عبادت دانست.

هاجری در خصوص امیدواری به انتقال آب خلیج فارس به استان فارس بیان کرد: علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، اعلام کرده است که انتقال آب فقط به سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و تا حدودی خراسان جنوبی صورت می گیرد اما فارس و اصفهان نباید حذف شوند.

وی ادامه داد: استان فارس سالیان سال رتبه اول تولید گندم و سوم برنج را داشته و غذای برخی از استان ها را تمین می کرد، حالا که حوزه های آب زیر زمینی آن کاهش یافته و به سوی خشکسالی می رود،باید از النتقال آب برخوردار شود و مجمع نمایندگان استان، بزرگان، مدیران و وزیران فارسی باید در این زمینه تلاش و اقدام کنند.

هاجری با اشاره به بافت فرسوده و تاریخی شیراز هم گفت: این بافت را نباید محدود و محصور در مناطق 2 و هشت بدانیم زیرا در منطقه یک، سه و هفت هم بافت فرسوده وجود دارد که باید از تسهیلات ویژه بازسازی بهره ببرند.

وی ادامه داد: در محلات قصرالدشت شیراز، شهرک «سعدی»، «ابیوردی» و دروازه «اصفهان منازلی» وجود دارد که با تیرهای چوبی ساخته شده اند و لازم است بسته های تشویقی احیای بافت فرسوده فراگیر و عادلانه توزیع شود.

هاجری ضمن تاکید بر تلاش تمامی مسئولان دلسوز نظام مقدس برای حفظ و صیانت از نهاد خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: با تعطیلی پنجشنبه ها و افزایش ساعات کار بانوان شاغل عملا نهاد خانواده و  بانوان متاهل با مشکل جدی مواجه شده اند و حضور بانوان متاهل شاغل تا ساعت چهار بعد از ظهر آنها را با مشکل رسیدگی به خانواده و آسیب مواجه کرده است و برای مادران شاغل باید فکری اساسی شود و حداقل برای 2 ساعت از فرصت کاری روزانه آنها دور کاری در نظر گرفته شود.

 

کد خبر 1239008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha